2010. január 19., kedd

Előszó

Üdv mindenkinek!

Antal Attila vagyok. PRoGizmo, Charma, és még jópár nick tulajdonosa. Mint a cím is mutatja, ez a reális téma előtti rész... "Nem ilyen össze-vissza dolgokról szeretnék beszélni, mint a legtöbben... " Szerintem így gondolkodik mindenki, aki blogot kezd... "Na majd én megmutatom!'

Na én nem fogom. Örülök, ha lesz, aki beleolvas, pláne annak, ha valakinek ez tetszik.
És mint előszó: élet, kaják, zene, hit... ezek várhatók egy mérnöki pozícióban lévő nős, kövér, süket és hitetlen embertől.

Mivel senki lelkivilágát nem akarom megzavarni, ezért a hitről soha nem írok, az életet meg mindenki maga tapasztalja meg, ha teheti...
Szóval zene és kaják... A zene mint téma nehéz, és senkit nem akarok befolyásolni (csak ritkán és óvatosan), szóval leginkább kaják. Egy férfitól. Egyszerűen-bonyolultan. Soha nem szakácskönyv szerint. Attila módra......

Frissítés 10 éven belül!

UI: Az Előszó című vers érettségi téma volt, mikoron én kerültem sorra... Nyelvtan és irodalom négyes-négyes... Azóta is büszke vagyok rá, pláne, hogy addig nem is tudtam, hogy van ilyen vers. 5 és fél oldalas dolgozatot írtam...
Ha te sem ismered, íme egy link:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése