2010. január 19., kedd

1. Egy édes vacsora - Mézes-mázas csirke

Ma esti blog és kaja innen

Először is: köszönöm a receptet. Ízlett! Bár hozzáteszem, mivel nem volt itthon szója szósz (azaz azt hittem, hogy az van az üvegben), ezért Worcestershire szósszal csináltam mindent. A hiányzó csirkemellet pulykamellel pótoltam. Nem volt itthon szezámmag, szóval kicsit csupasz lett a kaja... De ezektől függetlenül mondhatni tökéletes. Egy pici őrölt chilit (1 teáskanál) javaslok hozzá. Fénykép holnap, ha el nem felejtem...
Ja, és tutira nem fogyókúrás kaja :D
A köretet kiegészítettem kínai sült rizzsel, amihez szintén nem volt itthon semmi, ami igazán kellene bele, de azért jó sikerült. A mostani gyorsrecept:
-1 csomag gyorsrizs megpárolva a tasakon talált előírás szerint
-2 kanál olaj (nálam oliva)
-2 tojás
-két teáskanál delikát vagy egyéb ételízesítő
-két evőkanál Worcester szósz (mint mondottam elfogyott a szója szósz)
-egy kávéskanál öt fűszer keverék (metróban kapható, amúgy szecsuáni bors, édeskömény, szegfűszeg, ánizs és fahéj keveréke)

Az egészet összesütni, folyamatos keverés mellett, míg a tojás meg nem szilárdul. Igazi finomság, pláne az eredeti verziója. Azt majd egy későbbi bejegyzésben.

Jó étvágyat és szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése