2011. július 29., péntek

24. Vacsi - borjúsültes szendvics

Még mindig töltöm a szabimat, ami azt jelenti, hogy az asszony távol, én meg bent szívok a cégnél... Na de holnap vége a jó életnek :D Ezúton is csókolom kicsi feleségem (a messzi távolból)! :D
Szóval a szokásos... későn érek haza, enni is kéne valamit. Szerencsémre jól felkészültem a legutóbbi vásárláskor, amikor is  két, gyönyörű szelet borjúcombot vettem. Hagytam puhulni némi kis marinádban néhány napot ( olaj, citromlé, szója-, és worcestershire szósz 1-1 arányú keveréke, kis fokhagymával, kakukkfűvel és őrölt fekete borssal megszínezve). Ma vettem hozzá friss sajtos stanglit, és készítettem egy jó húsos szendvicset. A képek önmagukért beszélnek - friss zöldségek, puha pékárú, ropogósra sütött bacon (a sali alatt van, na az pont nem látszik), frissen őrölt bors, pici só, ketchup-majonéz kombó). A hús természetesen nem well-done :D 




Maradt még husi, szóval holnap ebédre egy salátával készülök. Megosztom, had irigykedjetek. Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése